Wednesday, June 24, 2009

Tuakah aku???

Lame tol aku tak update blog aku nih, ntah valid lagi ke tidak…its very-very long that I’m not surfing you know, aku manila ade internet. Banyak tol stoy aku nak letak kat cini when I fell that I’m not believing in human anymore but not hundreds percent. Talk to human n fwens mmg cool tapi sometimes penah tak korang rase dieorang pun dah muak nak dengar the same problems and story from your mouth???

Aku selalu rase camtu and sometimes aku rase mende tu betull but ape ak nak kisah, aku dah ade teman baru, “insandesa” ku…hu3

2 3 hari lepas along dating umah aku, nak settle kan segala hal die nak masuk UTM, bangge n malu pun ade akat aku ngan die, yelah, dahla mude dari aku pastu dapat opportunity buat diploma kat UTM kottt, ak nak masuk du;u pun tak lepas, dapat pun second intake kat UITM….but what fun there??UITM selalu kene klasikasi sebagai U org melayu n Bias tapi kalo takde UITM, kemane orang melayu kite hari ni…betow tak whai orang2 melayu….pernah satu ketike aku duduk kat kedai optemestrist kat Kuantan Plaza, tyme tu hari last day mase ak sem4 dengan amar teman diye buat lense, ade cine tu datang kat kami n sembang2 la dgn kami n kami pun layan cam besa la….kate budak DECOM….hu3…pastu diye ckp MARA ni bias n tlg org melayu je sampi diye dulu tak dapat nk belaja kat Malaysia ni sampi kene pegi UK and cakp kerajaan ni BULLSHIT and boleh baying tak kiteorang tyme tu camane…..malu siott kene hine dek cine macam tu…pastu nk menambahkan lagi kepan*****n diye tu, die cakap diye hantar semua anak2 diye ky UK…daaaa…..nk belagak ke….mati seksok dalam kubur gak, takpun ko jadik abu…panas siottt…dahla menumpang kat Negara orang buat taik lakkkk, naseb la Mahathir tak halau ko dulu…

Berbalik kepada cerite along tadi, kalu korang nka tawu, along tu boleh diklasifikasikan sebagai anak sedare aku n adik aku yg paling rapat sekali ngan aku since dalam family ak, ak anak bongsu. Ak tak pernah pun ase ak ni ade abang sampi harini n with that feelings, aku dah jadik penyayang n beg2 baek hati dengan dieorang…dieorang cool beb, I love hangout with him. Aku ase aku la abang yang ade pade dieorang n dieorang pun takde abg gak…Along ni jenis yg cool tapi aku tawu die ni jenis manje n tak nak tunjuk kt org yg diye ni manje…besala anak sulong la kate…ak lak kan jenis mudah tersentuh n ape yang paling ak tersentuh yelah bile diye dan adik2 diye respect ak sebagai abang dalam keluarga dieorang n I happy with that,they threat me very nice n I didn’t hope they treat me like dato’ or datin something but they are very nice….

Kalo x silap aku, 2 hari lepas la saat yg paling buat ak tacing bile Along salam ngan aku n cium tangan aku..tak pernah ag ak se tacing sebegitu upper n that is really show that he really appreciate me as his brother even though we r not from the same blood. He’s nice, handsome, cool and very kind hearted…

For Along, best wishes for you….

No comments: