Thursday, April 22, 2010

Tunggula ak Berubah Wajah.....



Inilah kisah ku,
ako pon sumtimes x phm mengapa ini semua terjadi kepada aku, but i oweys believe Allah loves me more so that He gives me the challenge.
Tapi setiap detik hati ku berkata

"Bigdin, ko dah dibodohkan beberapa kali, ko x serik2 ag ke?

"bigdin, belajrla untuk menolak even sekalik"

"Bigdin, belajarla untuk jadik hati keras sikit even ko lembut pon"

"Bigdin, nangis x akan menyelesaikan ape2"

Tuhan akan sentiasa bersama aku, itu aku pasti dan amat yakin..

bagi aku, family adalah segala-galanya, tapi sumtimes kita pon akan crik org len untuk menceritakan penderitaan kita, mencarik seseorg untuk menghiburkan hati yg perih...

Tapi, sahabat amat sukar dicarik, siapa di samping ku ketika ku perih?
Siapa di hati ku ketika ku gemersik rendu?
Siapa di mata ku ketika ku dambakan cahaya?
Siapa di dlm diriku ketika roh ku mula melayang?

SAHABAT dan KAWAN2....
Tak bolehkah korang pikir mcm mane ak pikir akan korang tyme senang or susah?
xpernah ke korang terpikir untuk menjaga hati aku walaupun sedetik?
xpernahkah korang pikir akan jasa baekku if ada ?
X bolehkah korg berkorban demi kawanmu?

Fikirkanla....
Kawan mmg berlambak,
Tapi SAHABAT, amat pedih....

2 comments:

zahra. said...

payah mencari sahabat, tapi senang mencari kawan



:(

Anak Kampung said...

hayat-thats the norm....:)