Friday, October 2, 2009

I never trust her anymore, loss my respect to her

Setiap orang ada kisah hidup dia tersendiri, dan aku pun ade gak citer nk share ngan korang. Dalam hidup kita mesti ade orang yang kita suka dan ada orang yang kite tak suke..dulu aku ingat mende ni semua mengarut and ade gak ke orang macam tu dalam hidup ini..contoh yang paling dekat ialah aku.

Aku selalu ingat semua orang suke kat aku, senang ngan style aku and senang dengan pembawakan aku sebab selama ni aku tak pernah buat problem dengan orang yang aku betol2 respect and respond…hahha. Tapi ternayata aku dah jumpe orang yang tergolong dalam golongan tersebut. Buat korang yang tak taw, aku ni adalah PRESIDENT DECOM kat kolej professional Mara indera mahkota. Aku rase aku dah banyak berkoban masa and waktu aku untuk semua benda2 ni dan sometimes aku ase it really waste my time, waste my effort and everything is unappreciated.

Ak baru jer habes event kat kolej aku sal jamuan hari raya yang diusahakn oleh English Department and it not become from Decom Club. Paham betol2 k, English Department. Aku x pernah orang yang aku respect and agung2kan selama ni berubah hati dalam sekelip mata. Sekitar pukul 11 aku dipanggil oleh sesorang untuk ke kafe untuk berunding dan aku dengan penuh rela hatinye pergi mencari mereka di kafetaria. Duduk jer aku kat kafe akhirnye aku diambush oleh mereka pasal event yang akan berlansung sekitar beberapa jam lagi. Ak dengan rela hatinye mendengar ambushan mereka dengn berfikir ak hormat pada mereka and finally air mata ku keluar dan tidak dapat ditahan lagi. Aku keluarkan semuanya yang terpendam di dalam hatiku dan explain yang ak xsangka die akan bercakap sebegitu rupa ngan aku…aku betol2 xsangka dengan stitude dier, siyesly…aku betol2 shock and aku tawu dah ader orang yang berpikir negative tentang aku…ape nak buat, oran dah piker mcm tue…for those who I respect in this scenario, I dun know how she is thinks n judge people….y she’s change???y?

No comments: