Wednesday, May 25, 2011

Lets Play 10 Things~(Day 1)

okeh, sebab x de keje punye pasal kan, dan takot cik ezzah junsu AKA cekgu matematik ak ni majok,so ak buatla permainan ni, best!...

ok, DAY ONE~

10 Things about me, (ohhh, this remembering me to my previous lecturer soo much!!)


  • Izamuddin Bin Jusoh @ Md Rohim, 22,..(jgn tanya ak asal bapak aku dua nama, mls da nk jwab)
  • Terengganunian, even xde pape la sgt compare to bandar besar2, tapi ada aku kesah?
  • Member2 ak panggil aku si "hati tisu"
  • Marah, rajuk, dendam ku hanya seketika,
  • Sgt rendukan akan kenangan, oo yeahh
  • Once you been my friend, it always keep on dat way..till da last breath
  • opps, lupa nk cakap, aku anak bongsu drik 4 beradik
  • Saya jenis yg setia, InsyaAllah (but cuma lambat tersedar mutiara di depan mata)
  • Love to travel, love to argue
  • And...Love English soo much!!
#*opp koss ak akan tulis bende yg bek2 saja sal aku, giler nk tulis mende buruk?akal ada??

4 comments:

ezzah junsu said...

din kan mmg baik. kan kan ? HEHEHE.
tggu smpi hari ke 10 ya. :)

Hanif Ahmad said...

budak terenggangu.. huh

Anak Kampung said...

kih kih kih....suke2

keeda. said...

hai hati tisu~ hihi