Tuesday, February 15, 2011

TAGGED

Peribadi Saya??

saya adalah : Izamuddin Jusoh @ Md Rohim, anak ke 4, manja, gemok, gebu, comel dan geli2 jerk.

status : single @ student

kalau bukan si dia, pasangan saya adalah : ntah, ade ke org nk kt aku??

CINTA

cinta pertama : cinta pertama saya muncul di dalam dewan besar KPMIM, Kuantan, sape??...biar saye jer yg taw

jangka hayat percintaan paling lama : 2 bulan, pastu break, pastu sambung ag 4 bulan, lepas tu break..pas tu??meroyan!!

sifat wanita itu : manis, comel, caring dan clumsy.

KERJAYA

cita2 saya : dulu kecik2 saya nk jadik pilot, tapi sebab mathematic saya pandai sgt, x lepas, then nk jadik Doktor Pakar saket Puan, tapi niat serong kan, terus Biologi x kredit,

saya berusaha : i'm become more interest in lecturing~

akhirnya : saya suke share ilmu saya, then saya nk jadik pendidik, inilah niat tulus ikhlas saya.


LIFE

dicso/livebeng/karaoke kenduri :x pernah ag jejak kaki kt disco, tapi mmg teringin!!..karaoke kenduri xpernah ag..one day i will~!

movie : kalo omputes ak suke yg tacink2, ag2 kalo citer yg Oprah suggest, kalo kt Mesia ni aku suke Cerekarama!

Sosial : Yes, i'm totally agree i ni jenis yg bersosial, tapi x seme org suke kt kite....lantak korg laa...ak x makan duet korg pon!


RANDOM

sexs b4 marriage : it's belong to ur perception, ur trust, ur taboos, P/sss..kubur asing2, pikir2 laa

parti politik saya : undi saya, hanya saya dan Tuhan saje yg taw

sms saya yg terkahir : texting my sis in law "cuti i bulan 5 ni, lambat ag"

baju saya pakai today : baju T-shirt coklat belang2...


ok, saya suke berkongsi dengan kawan2 blogger saya...

sila jawab ya kawan2 saya..





4 comments:

Hanif Ahmad said...

tringin p kelab ye.. jangan skali2 pegi ye din... sayang ko din.. :)

tyka chou said...

thnx for the tag big d!!

iekah said...

clumsy?

keywords kot din :D

Anak Kampung said...

cik power rengers- alaa..sekali jer..hu3...


cik tyka-welkem!

iekah-ehh??hahahah