Tuesday, November 16, 2010

Khilafku, salam aidiladha~


GOSH,

selepas tidak tidor dengan sempurna selama 2 malam, dan sebentar tadi mengambil 2 biji panadol, 2 sudu ubat batuk, ubat selsema, maka saya TING TONG dengan jayanya untuk beberapa jam..uhh

celik2 jer mata, teringat satu benda yng ak xnk ingat dah, tapi teringat gak,
bahawa esok adalah HARI RAYA HAJI beb...
ape nk buat, bak kate sedara aku, "tinggi sangat ke darjat ko nk batal raya haji?"
haishh, setempet kene atas dahi.!

biasa2 kalo tyme2 mcm ni, ak mmg da lama "membuli" mak aku suh anyam ketupat nasi, sbb mak ak jer yg pandai anyam, ak x reti!!! nk rebus yg segera rasa x sama beb!!..soo, ak "buli" mak aku!..hohoho

satu ag, kalo da senja2 gini, mesti bapak ak panggil suh pegang ayam tyme nk semelih, mmg ak jerrr, xde org len, tapi ak suker!
hahah,mungkin itu adalah kemahiran untuk hidup yg perlu ak pelajari mungkin...
dan dimalam hari bersama sama ngan akak ku yg mereng masak gulai ayam kampung, ketupat nasik, buat kek coklat sikit....then merapu rapu...

but, this years, seems it just different from the past,
inilah pergorbanan ku,
inilah khilafku,
inilah hidupku

~salam aidiladha, 1431 hijrah~




ketupat nasi bondaku~~

4 comments:

Hanafi Madzlan said...

aku beraye bg pihk kaw ye beb.. kaw khilaf sbb xbalik aye eh?: chillax dude..

Anak Kampung said...

ishh, susa jer ko ni..xpe2, ak x kesaaa..hahha

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Salam Aidiladha D :)

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

lek ar din..aku pun xblik..
mlm raye aku gagahkan tepon ayah aku..seb bek xngis..hu3...1st time nie xblik raye..hu3