Tuesday, June 29, 2010

A place i call To Hide~~~


bila dah xde keje ni, asyik duk teringat mende2 lampau jerw..
he3...padahal nk ckp umur da makin tua...huh!

dulu2, tyme say kiut miut dan amat comel, saya selalu lari darik mak saya sbbmalas nk mengaji and taw tempat say menyorok kt mana?
huhu, dlm JAMBAN oke..saya suke sgt duk dlm jamban, bukan jamban mcm jamban skrg ni, jamban ala2 kampung dulu dulu oke...
wah....
teramat suke g2...






sampaila ia terbawak2 ketika saya membuat pektikal di NST...teeet...
selalu mengelak drik bos drik duk nampk saya duk sesaja, soo saya duk la dlm toilet ofis lelama
dan acapkali jugak la saya masuk dlm toilet...

time kasih mak cik cleaner!!...

:))

anda pula bagaimana?

6 comments:

Hanafi Madzlan said...

duk lam bilik,,

. said...

duk dlm jamban cik din..?? hahahha


sy lak... ermm... klau dlu tk0t nk kena rotan sbb wat nakal. sy nyorok dlm almari.(ad byk kesan conteng yg sy wat dlm almari) skrg sy duk dlm bilik jew. kunci bilik. duk sorang2..

Anak Kampung said...

cik ali...


alaaa..kalo nyuruk dlm bilik kompem mak dpt hiduuu.....

hu3

Anak Kampung said...

cik tinie-hahhaha

a'aa....
duk jea dlm jamban tu haa
takot ngan mak sbb ngaji nyer pasal...

Beast said...

wah...menarik...dalam jamban?
ada bau2 menarik x?
hehehe

Anak Kampung said...

kak farah-huuuuuuuuuu....


aishhh, ambi pure byk,


:))